23 Ağustos 2010 Pazartesi

Tatlı Bir Kıza İthaf Edilen Küpeler:Başak Halka Küpe

Geçenlerde pasaj.com daki dükkanıma gelen sipariş üzerine hemen gereken malzemelerimi alıp ürünleri hazırlamaya koyuldum. Daha önce de hem pasajımdan, hem de dışarıdan çok sattığım Renkli İspanyol Küpe'den iki tane sipariş verilmişti. Ama siparişi veren kişi uzun zamandır görmediğim, süper cici arkadaşım Başak çıkınca inanılmaz sevindim. Böylece ona jest olması için gece gece aklıma gelen değişik bir modeli hazırladım ve adına da ona özel olması için ''Başak Halka Küpe'' dedim. Birden fazla rengin bir arada olduğu bu küpeyi, yaz geceleri renkli bir elbiseyle kombine eder diye düşündüm.En güzel günlerde kullan her birini Başakcım...
başak halka küpe

3 yorum:

Burcu dedi ki...

renkler süpermiş eline sağlık arkdaşım. bu arada bu cam gibi fotolara bayıldım, nasıl oluyo bakiiim bu ışık falan :))

Pınar Gencal dedi ki...

teşekkür ederim canim benim.evde eşimin ışık stüdyosunu kullanıyorum. Artık kendi bildiğim kadarınca ışıkları kullanmaya çalışıyorum. Bir de photoshop kullanıyorum elbette:)
Ama senin çektiklerinin yanından geçemez tatlıcımm..

BİNNAZ34 dedi ki...

hepsını çok begendım..renkler canlı ve çok hoş ellerıne saglık

Blog Widget by LinkWithin