25 Ağustos 2010 Çarşamba

Semazen Charm Bilezik Nasıl Yapılır?

Daha önce burada benzerini yaptığım ''Pembiş Charm Bilezik'' çok beğenilip, dışarıdan da üç tane sipariş alınca farklı modellerini çalışmalıyım dedim:))
En son siparişlerim için malzeme almaya gittiğimde semazen ve mühür detaylarını görünce mutlaka bunları kullanmalıyım diyip hazırlıklara koyuldum. Özellikle semazen figürü bana inanılmaz huzur verici ve orjinal geldiği için bununla ilgili bir kaç farklı model çalışmayı da düşünüyorum. Arkadaşlar son ürünleri pasajıma eklemek konusunda biraz tembelim ve sürekli zamansızlığı bahane ediyorum, ama en kısa zamanda oradan ürünlerime ulaşmak isteyenler için ekleme yapacağım.
Bu arada geçen postlarımdan birinde yayınladığım fotoğrafları benim çekip çekmediğimi, eğer çekiyorsam bir eğitim alıp almadığımı merak etmiş bir arkadaşımız... Evet uzun bir zamandır elimden geldiğince yayınladığım fotoğrafları kendim çekmeye çalışıyorum. Eşim profesyonel diyebileceğim kadar iyi bir fotoğrafçı, eğitimimin bir çoğunu ondan aldım. Şimdilerde ise yurtdışı tatillerinde, evde yaptığım ürünlerde, arkadaş ortamlarında fotoğraf makinemi elimden düşürmüyorum. Fotoğraf sanırım biraz merak, sevgi ve en önemlisi de göz işi. Burada yayınladığım fotoğrafları beğeniyorsanız ne mutlu bana:)Kocaman öpücüklerr
semazen charm bilezik

3 yorum:

Fatima dedi ki...

beautiful bracelet!!

The Lizard Queen dedi ki...

cok guzel olmus!

http://the-lizard-queen.blogspot.com/

Sevgi Sevdalısı dedi ki...

Yine çok güzel bir bileklik çıkmış ortaya..Semazen figürünü ben de çok severim..Bir kaç yıldır aksesuralarda takılarda kullanması beni mutlu ediyor..Sevgiler..

Blog Widget by LinkWithin