16 Ağustos 2010 Pazartesi

Sandaletlerime Boncuk İşledim

Bazen insanlara ve yaptıkları hareketlere çok gülüyorum. Karşınıza çıkma cesareti bile gösteremeden, yaşına başına bakmadan, kıskançlıktan ve çaresizlikten çıldırmış ne yapacağını bilmez bir halde, ekranın ardına gizlenip sizi haince eleştirirler...Daha sonra bakarsınız ki sizi sözde beğenmeyen kişi neredeyse minik bir imitasyonunuz olmuş, tepeden tırnağa herşeyinizi taklit etmeye, almaya ve yapmaya başlamıştır. Allahtan iyi hobilerim ve alışkanlıklarım var, yoksa neler olurdu mazallah:D Yani yaşını almış bir insana kendine gel, kişiliğini ele al diye nasıl denir ki? Allah yardımcısı olsun demekten başka bir şey yok:))
Konumuza dönelim; bir kaç sene önce aldığım kahverengi sandaletlerim bu sene gözüme çok sade ve eskimiş görünmeye başlayınca biraz boncukla süslenmeli ve renklenmeli diye düşündüm. Tek tek boncukları dikmek ve işlemek zahmetli olsa da sonuç bana göre fena olmadı. Hemen hemen her elbisemin altına uyuyor ve yaz renkleri olduğu için de severek giyiyorum.
boncuklu kahverengi sandalet

12 yorum:

uğurböceği dedi ki...

çok güzel olmuş.iyi fikir

Pınar Gencal dedi ki...

teşekkür ederim canım çok sağoll

Venuste Hayat dedi ki...

yine harikalar yaratmissin Pinarcim :) bu arada ben hep derim bu tip insanlari bos vereceksin cunku dusunsene hic umursamanmamak ne koyar insana...

//SECHHILL\\ dedi ki...

harika!ellerine sağlık boncuklar renkleri ne kdr güzel ve uyumlu

Nur dedi ki...

Pınarım, şunu diyim mi? Herkes herkesi taklit edebilir evet ama inan böyle insanlar yaptıkları taklitçilkten de birzaman sonra sıkılırlar düşünsene tatlım bi insanın kendi olamaması nekadar can sıkıcı bir durumdur ıııyy.. Kendin olamamak kendi içindeki paçozluğu bile! ortaya koyamamak insanı kasar bir müddet sonra o kişinde olacağı odur güzelim ...

Pınar Gencal dedi ki...

meltemcim teşekkür ederimm ve kesinlikle haklısın sana katılıyorum..

Pınar Gencal dedi ki...

Seçilcim beğenmene çok sevindim.Renkler tesadüfi oldu ama beğendim sonunda

Pınar Gencal dedi ki...

Nurum, dediğin gibi herkes ilham alabilir birbirinden bundan doğal birşey yok. Ama ''ben doğrusunu bilirim, en iyisini ben yaparım'' diyip seninkini eleştiren tiplerin yemiyip içmeyip
ajan gibi ordan oraya zıplayıp ne yaptığını ne aldığını takip etmesi ardından kendinde uygulaması çok komik geliyor. Bir de benim bunu görüp ''e benimkinin aynısı bu yuhh'' dicemi bile bile nie kendilerini rezil ederler o da ayrı bir konu:))

nesrin dedi ki...

şekerim yanılmıyorsam eğer anladım ben durumu.hakikaten yani bu kadının gözü sürekli senin üstünde.dikkat et derim böyle tiplere,korkarım bende çünki,normal olmadığı belli.senin ancak kopyan olur ama her halükarda eline yüzüne bulaştırıcak.gülüp geç hatta acı yazık bak seni taklit ediyor.

Naile dedi ki...

Pınar ne kadar şirin olmuş! Güle güle giy.

Pınar Gencal dedi ki...

Nailecimm canımsın çok teşekkür ederim:)

ladygreenriver dedi ki...

pınarcım blogların çok güzel ya..şu sandaletlere de bayıldım.dolgu topuk her zaman favorim.ellerine sağlık.
sevgiler..
kıskananları da boşşşşverrrr..çatlasınlar..sen devam et yazılarına..

Blog Widget by LinkWithin