17 Ağustos 2010 Salı

Pembiş Charm Bileziği Nasıl yapılır?

Moda otoritelerine göre bir kadının modaya dair sahip olması gereken 100 şeyin içinde bu charm(şans) bilezikleri de yer alıyormuş...Hatırlarsanız daha önce burada yaptığım bir charm bileziği daha vardı, ama şimdi biraz daha basit ve farklı bir model denedim. Herkesin kolayca yapabileceği bir model gerekenler bir kaç mini aksesuar, boncuk ve istediğiniz renkte bu ipler..Belki daha da güzel olabilirdi ama ben evde ne varsa onları taktım. Eğer evdeki malzemelerin bir kısmını tüketiciğim günü görüp yeni alışveriş yapabilirsem daha da cici modelleri deneyebilirim:)
pembe şans bileziği

6 yorum:

Eylül dedi ki...

Çok cici olmuş pınarcım,

tasarımlarında senin gibi çok zarif.

Pınar Gencal dedi ki...

Eylülcüm canımm çok teşekkür ederim inanılmaz mutlu ettin beni

Did Dans La Mode dedi ki...

Hem çok şeker hem çok zarif ellerine sağlık çok sevdim ben :)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

eylül'e katılmakla birlikte:) pabuç eklemeleri çok cici

Pınar Gencal dedi ki...

kızlar çok teşekkür ederim sizinde kaleminize sağlık.şımarttınız benii

derin dedi ki...

takılar çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık..
hayırlı ramzanlar:)

Blog Widget by LinkWithin