23 Ağustos 2010 Pazartesi

Paslanan Banyo Sabunluğumu Nasıl Geri Kazandım?

Bazen evde kullandığınız bir ürün ansızın işlevini yitirdiğinde onu atmakla atmamak arasında duraksarsınız. Çünkü atsanız belki bir daha aynısından bulamazsınız ya da takımı tamamen bozmuş olursunuz. Bu sebeple el mahkum bir süre daha idareten kullanmak zorunda kalırsınız. İşte benim banyo sabunluğumda daha alalı bir sene bile olmadan içi paslanıp oksitlenince acilen birşeyler düşünmem gerekti.
Banyomda deniz kabukları, sedefli tabaklar gibi detaylar kullandığım için sabunluğun içini belki yine deniz kabuklarıyla süsleyebilirim diye düşündüm.
İlk adım olarak sabunluğun içini iyice temizleyip kuruladım, ardından silikon tabancamla düzenli olarak deniz kabuklarını yerleştirip yapıştırdım. En son adımda hem daha parlak hem de kalıcı olması amacıyla üst zemine sprey vernik sıktım. Şimdilik işimi gördü ve banyoya uyum sağlayabildi:)

ÖNCE
sabunluk1
SONRA
sabunluk2
sabunluk3

2 yorum:

Venuste Hayat dedi ki...

yaratıcılığına bayıldığımı birkez daha haykırmak istiyoruuum :)

Pınar Gencal dedi ki...

teşekkür ederim meltemcim benim.ihtiyaçlar sebebiyle insan yaratıcı oluyor:D

Blog Widget by LinkWithin