10 Ağustos 2010 Salı

Haydi Tatile Çıkıyoruz! Rota:Vieques Adası

Sıcaklardan eve mahkum mu oldunuz ? ya da daha iş yerinden izin alıp tatile gitmenize çok mu var ? O zaman gelin birlikte Vieques Adasına gidelim...Aşağıda gördüğünüz görüntüler Vieques Adası'ndaki W Oteline ait. Her odanın tasarımı birbirinden farklı ve tamamen konforu lüksle birleştirmişler.
Vieques adası Puerto Rico'nın yakınlarındaki rüya gibi bir ada ve bu otelde sanırım cennetin dünya üzerindeki kısmi bir görüntüsü...Ben görüntülere bakınca oraya gitmiş kadar oldum.
vieques_6
vieques_10
vieques_7
vieques_1
vieques_8
vieques_12
vieques_13
vieques_14

Muhteşem bir havuz değil mi sizce de?
vieques_2

Bu renkli koltukta saatlerce oturabilirim...
vieques_3
<vieques_11
vieques_9
vieques_4

6 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

harika görseller, birde o renkli yumurta koltuk süper

Venuste Hayat dedi ki...

ben bir gitsem bir daha geri gelmek aklima bile gelmez :)) harika bir yer... dekorasyonunu da ayri bayildim...

Selin Ergeçer dedi ki...

Tek kelimeyle muhteşemmmmmmm :)))))

Pınar Gencal dedi ki...

kızlar inanılmaz güzel bir yer gerçekten... Yeni tatil rotam ve hayallerimin mekanı burasııııı:)

Ege dedi ki...

Bekleyin ben de geliyorum :)

Ege dedi ki...

Ben de geliyorum bekleyin :)

Blog Widget by LinkWithin