20 Ağustos 2010 Cuma

Gossip Girl Trailer'ını İzlemek İsteyenler Sıkı Durun

Gossip Girl severler olarak yeni sezon için nefeslerimizi tuttuk 13 Eylül'ü hasretle bekliyoruz. Pek çoğumuz o zamana kadar da basına düşen görsellerle idare ediyoruz. Daha önce burada dizinin setinden ilk görüntüleri konu etmiştim.
Neyse bu noktada ilk konumuz Taylor Momsen üzerine olacak. Taylor yanılmıyorsam 16 yaşlarında ama dizinin ortasında bir anda kabuk değiştirip ''angry, rocker girl'' imajına bürününce çok fazla eleştirilmeye başlandı. Başlarda bende eleştirenlerden biriydim, çünkü pek çok yaşıtım gibi benim de giydiklerim, makyajım, saçım başım herşeyim evdeki çook ağır bir denetim kurulundan geçmek zorundaydı:) Ama kızın ailesi izin veriyor, karışmıyorsa bize ne, onun tercihi diyerek daha anlayışlı bakabiliyorum şimdi.
Aşağıdaki görüntüsündeki makyajına gelirsek, ben çok yakıştırdım yüzüne. Bu tür dumanlı göz makyajı, eğer yüze yakışıyorsa çok çok hoş durabiliyor.
Taylor-Momsens-Best-Friend-is-Battery-Operated

Diğer konumuza gelelim; Gossip Girl'ün yeni sezon trailer'ını merak ediyor musunuz? Ben gördüğümde bir an önce başlasın da izleyeyim diye oturdum yere yapıştım..Neyse az kaldı kızlar az daha dayanın...



P.S:Bu arada Serena Paris'te bile boş durmuyor arkadaş... Yahu kıtalararası erkek nüfusunun istatiksel analizini yaptı resmen. Blair yine çok efendi kız vesselam:)

2 yorum:

Azura dedi ki...

Güzel olmuş treylır. Şu diziyi de bi modası için izliyorum. Bir de Chuck için mi desem ne desem.. :D

pudra dedi ki...

sapık gibi 6 günde 4 sezon bitirdim.kambur cadı halinde asi görünüşü ile alakasız giyimi rahatsız ediyor.sadece giyiminden sebep tiksinme sebebi oldu.ha bir de çok suratsız:)

Blog Widget by LinkWithin