28 Ağustos 2010 Cumartesi

Eğlenceli Bavul Yapıştırmaları

Esprili, zeki ve eğlenceli fikirlere tek kelimeyle bayılıyorum. Bu bavul yapıştırmaları da tam da bu tanımlamaya giriyor. Düz, sade ve tek düze bir bavulunuz varsa üzerinde kullanacağız bu tarz yapıştırmalar hem çok komik hem de farklı olacaktır. Ama tabi aşağıdaki gibi polisle başımı derde sokma ihtimali olan yapıştırmaları kullanmak biraz cesaret ister. Aman neyimize lazım
sanırım ben Hello Kity, çiçekli böcekli yapıştırmaları yine de tercih edeceğim:)bavul yapıştırmaları

4 yorum:

Naile dedi ki...

Pınarcığım bunlar gerçekten çok güzelmiş ama herkes espriden anlamayacağı için dediğin gibi başımızı derde sokabilir :) ama çok sevdim..

Pınar Gencal dedi ki...

nailecim kesinlikle katılıyorum havaalanında problem yaratmaması elden bile değil ama çok komikler

Lovebug dedi ki...

1. ve sonuncu ne kadar güzel. =) Çok eğlenceli, hiç görmemiştim.Bana e-bay yolları gözüktü. :)

Selfet dedi ki...

Ayy hepsi çok eğlenceli ve yaratıcı ! Ama sonuncu çok güsel :)

Blog Widget by LinkWithin