20 Ağustos 2010 Cuma

Balenciaga Yeni Sezon Ayakkabı Detayları

Balenciaga'nın bu yeni sezon ayakkabılarını beğendiniz mi? Artık ne yapsak da şaşırtsak diye düşünmüş olacaklar ki modern mimariyi ayakkabı topuklarına taşımışlar. Ayakkabının burun kısmına doğruda sanki ek bir taban koymuşlar ama yok olmamış. Eminim sırf markasından dolayı beğenecek farklı vizyondakileri birileri çıkacaktır ama kusuruma bakmayın benim ayakkabıya olan zafiyetim bu noktada beklemeye alındı, olmamış Balenciaga:))
balenciagat

2 yorum:

Venuste Hayat dedi ki...

ayakkabiya bi sey takilmiiiis :P benim kotu moda anlayisim, yok canim ben bir turlu sindiremiyorum boyle super sonik seyleri :)

Pınar Gencal dedi ki...

valla geçen gün siteye bakarken yanımda eşim oturuyordu, aynen şöyle dedi ''hayatımda bu kadar berbat bir ayakkabı modeli görmedim'' :) ne diyim eşim sana katılıyorummm

Blog Widget by LinkWithin