17 Ağustos 2010 Salı

Ametist Taşından Kolye Olur mu?

Annemin bir arkadaşı doğal taşlara merak salmaya başlayınca bizde ister istemez taşlarla haşır neşir olmaya başladık:)Normalde taşların ismini, ne işe yaradığını bilmem ama artık bu işin baya fazla bir takipçisi olduğunu biliyorum.
Bana hediye edilen bu ametist taş bir süredir çekmecemde kullanılmayı bekliyordu ama sadece bir zincire ya da ipe geçirip takmak istemediğimden değerlendirme girişimlerine başladım. Ametist rengine yakın yarı değerli bir taş seçip zincirlere aralıklarla dizdim. Belki biraz daha cafcaflı bir model olabilirdi ama taşın boyutu sebebiyle sade olmaya çalıştım
ametist ve boncuklu kolye

4 yorum:

nesrin dedi ki...

becerikli kızımız bak neler yapmış yine.harika görünüyor.firdevs hanımın kolyeleri gibi sanki.bendede mavi turkuaz renginde bişeyler var onada bişiler bulsak

paşakızı mutfakta dedi ki...

Bence çok hoş ve kibar olmuş.Ellerine sağlık canım.Sevgiler.

Pınar Gencal dedi ki...

nesrincim çok sağol sende benzer bir versiyon yapabilirsin istersen sana işe yarar birkaç model gönderebilirim canım.
paşakızı mutfakta;hoşgeldin bloğuma öncelikle, çok teşekkür ederim çok sağol:)

gasilhane dedi ki...

Bence süper olmuş, zaten cafcaflı yapmasan daha iyi, zincirdeki kompozisyon çok sade,şık.

Blog Widget by LinkWithin