24 Temmuz 2010 Cumartesi

Zarif Tasarımların Markası:Moniquel Huillier

Moniquel Huillier markasını ağırlıklı olarak gelinlik ve gece elbisesinde iyi ve kaliteli bir marka diye duyardım, hatta daha önce birkaç gelinlik modelini görünce iç geçirmedim değil. Sitesini gezdiğimde ise 2011 koleksiyonunu meraklıları için sergilediğini görünce sizinle paylaşmadan edemedim. Gece elbiselerine yine çıldırdım, bu elbiseleri giyip modern külkedisi diye gezineceksin:) Ama günlük giysiler de sanki bir Lady Di zarafetinde, ultra kibar ve hoş duruyor. Tuvit ceketler, bol paça kumaş pantalonlar ve balon etekli elbiseler...Ben süper buldum, fiyatlar her ne kadar bir araba parası olsa da bakmak serbest, haydi seyre dalalımm:)
3
4
2
5
1

2 yorum:

Coşkun Hürsel dedi ki...

Manken bana Amelie filminin unutulmaz Fransız güzeli oyuncusunu hatırlattı, ama onu böyle tüm karelerde aynı poza sokarak haksızlık etmişler, ne o öyle, manken dediğin askı değildir...

Pınar Gencal dedi ki...

hakikaten manken hep aynı duruşta.dicem ki bir kare çekip üstüne photoshopla farklı giysileri kondurmuşlar, ama bi yerde esniyo gibi yakalanmış kızcağız:)

Blog Widget by LinkWithin