5 Temmuz 2010 Pazartesi

Pucca'dan Küçük Aptal'ın Büyük Dünyası

Herkese Merhaba,bomba gibi bir haftasonundan sonra üstüne bilgisayarımın başına gelmek inanılmaz oldu. Bu meretten ayrı kalınmıyor arkadaşlar, ne kadar şikayet etsekte kaçınılmaz şekilde bağımlısı haline geldik. Yine de başka şeylere vakit ayırabiliyorsak hobilerimizi tamamen unutmadıysak sorun yok bence. Hobi demişken haftasonu tesadüf olarak aldığım Pucca'nın ''Küçük Aptal'ın Büyük Dünyası Kitabı''nı bir solukta okudum. Ama nasıl okudum, havuz kenarının başında deli gibi kikirdeyip kahkalahalar atarak... Artık insanlar beni ''güneşin alnında mayosunun üstüne elbise giyip oturan, kitap okuyup tek başına garip garip gülen anormal biri'' olarak tanıyacak ama ne yapayım kitabı bırakamadım hakikaten...
Pucca'nın bloğunu çok kere gördüm ama nedense hiç incelememiştim, ama kitabı okuduktan sonra bloğa da göz atmaya başladım. Kitabı okurken ''hadi ya bak o da aynısını düşünüyormuş'', ''Vallahi bana da oldu bu'' vs. şeklinde düşünüyor ve yaşadıklarını hem mizahi hem doğal biçimde anlattığı için inanılmaz keyif alıyorsunuz. Tavsiye ediyorummmmm....

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin