21 Temmuz 2010 Çarşamba

Keçeden Kasetler

Bloğumu neden ihmal ettiğime dair mail gönderen arkadaşlar beni biraz silkeledi açıkcası...Haklısınız, şu sıra çok ilgilenemedim ama yeni girdiğim işin yoğunluğu ve tüm gün zaten bilgisayar başında oturmam ve yazılarla ilgilenmem beni biraz yordu...Ama şimdi yavaş yavaş eski düzenime geri dönüyorum ve konu bombardımanına başlıyorum. Alın bakalım bu ilk konu...
Keçeyi sever misiniz bilmiyorum ama ilk zamanlar çok sıcak bakmadığım keçeleri şimdilerde çok beğenmeye başladım. Bir kere elişi yapmayı sevenler için çok güzel bir malzeme. Tuhafiye tarzı yerlerde bir tanesi 5 lira civarında satılıyor ve yaklaşık bir karton büyüklüğünde...Bu yüzden birkaç farklı renk alarak istediğiniz şeyi çok rahat yapabilirsiniz. Aşağıdaki görüntülerde dikkat ederseniz keçeyle resmen sanat eseri yapmışlar. Kaset şeklindeki cüzdanlar ve ipad kılıfları bence çok şirin ve farklı duruyor. Ne derseniz, biz de deneyelim mi?
7M
1M1
4M2
3M1
6M1
2M1
4M1
5M1
sfgirlbybay

6 yorum:

Venuste Hayat dedi ki...

bunlar cok guzeller, valla hemen denemek isterim. bu arada yeni isin hayirli olsun canim.

Pınar Gencal dedi ki...

canım benim çok teşekkür ederim.yorucu ama buna değiyor..bende bozuk para cüzdanı yapmak istiyorum farklı renklerde keçe almak lazım .

hobibox dedi ki...

selam, bişey dikkatimi çekiyor, bu tarz yayınlar yapılırken neden kaynak gösterilmiyor, yani bunu ben yaptım diye demiyorum, ama yapanın emeğine haksızlık gibi oluyor, sizi çok yakından tanıyan bunları sizin yapmadığınızı sadece örnek teşkil etmek için yayınladığınızı bilirler, ama bilmeyenler hatta okumadan yorum yazanlar çoğunluktadır, size ait olduğunu düşünebilirler, üstelik resimlerin kenarında kendi adınız yazıyor bu daha bir sahiplenmedir, kusurbakmayın ama bu konularda sessiz kalamıyorum.

aynı konuyu geçen haftalarda ben paylaştım,

http://hobibox.blogspot.com/search/label/KE%C3%87ELER%C4%B0N%20SANATI

bunu yayınlamayın isterseniz

sizinde art niyetinizin olmadığını biliyorum, kaldıki zaten"yapmışlar" diyerek karşı tarafı belirtiyorsunuz ama diyelim bunu yapan kişi size rastladı, inanın bunun yasal işlemi bile var, en azından bu yönden dikkatli olmak gerekir.

liza dedi ki...

Bu kasetçalarlar çok güzelmiş.Yeni işin hayırlı olsun canım.Bende diyordum ki bu kız nerelerde sebebi belli oldu.Bazen bişeye odaklandınmı diğerini boşveriyorsun dimi? Bende de sık sık oluyor bu. Yazılarını bekliyoruz Sevgiler

Pınar Gencal dedi ki...

Afetcim, bu konudaki duyarlılığın için çok teşekkür ederim. kesinlikle haklısın ve eğer beni dikkatle takip ediyorsan her zaman konularımın altında kaynaklarımı belirtirim.
Keçeden kasetler konusuna gelince; bu konuda tevazu göstermicem malesef ama gerçekten çok araştıran, yeni siteleri,yeni konuları takip eden biriyim. Ve bu konuyu gördüğüm sitede muhtemelen başka birinden almış olmalı ki altında kaynak göstermemişti. Bu sebeple konuyu aldığım ama alakası olmayan birine link vermek gibi bir durum söz konusu olmaz benim için.
Sitemin tam altında ''elimden geldiğince kaynak göstermeye çalışıyorum, eğer kaynağını bulamayıp eklediğim konular olursa lütfen benimle iletişime geçin'' diye kocaman şekilde yazılmış bir ibare var. O sebeple hukuki olarak benim için endişelenmene gerek yok, teşekkür ederim.

Pınar Gencal dedi ki...

Lizacım teşekkür ediyorum güzel dileklerin için. Biraz daldım işlere gereçekten ama çok abartmamak lazım dediğin gibi.yeni yazılara devam:)kocaman sevgiler

Blog Widget by LinkWithin