14 Temmuz 2010 Çarşamba

Dantelle Abajur Nasıl Süslenir ?

Ah ah şu geçmişe dönsekte konuştuklarımızı, söylediklerimizi geri alabilsek...Annem yıllar yılı bana çeyiz hazırlayacak diye danteller, masa örtüleri, yatak örtüleri,havlular vs. alıp dururken bense bunlara gülüp geçerdim. Ama işe bak; şimdi evlilik sonrası annemin hazırladığı çeyizi birşeylerde kullanmak için karıştırıp duruyorum.
İşte hali hazırda danteli olanlar ya da tığ işinden anlayan becerikli arkadaşlarımız için çok güzel bir fikir bulmuşlar. Abajurunuzu bu fazla dantellerle giydiriyor, ya da uçlarına kullanarak romantik ve yeni bir hava veriyorsunuz. Ben gerçekten çok yaratıcı buldum denemeye değer ne dersiniz ?
dantelabajur2
dantelabajur1
beachvintage

1 yorum:

Coşkun Hürsel dedi ki...

Bu abajuru koymak için bi de Alaçatı, Türkbükü veya Göcek'te duvarları kireç badanalı bir yazlık lazım...

Blog Widget by LinkWithin