30 Haziran 2010 Çarşamba

Siyah Kristalli Kelebek Kolye

Bu siyah kristalli kelebek kolye de yine daha önce yapıp ortaya çıkartmadıklarımdandı. Bir benzer modelini Aşk-ı Memnu'da Firdevs Hanım takmıştı, bende kendi kullanacağım şekle göre uyguladım. Kapatma bölgelerindeki minik boncuklu bölümü tığla ördüm; zaten en zahmetli tarafı da orası oldu. Ama sonucun buna değdiğini düşünüyorum. Aniden! takıya merak saracak olan arkadaşlar bu kısımları deneyip biraz zorlanabilir ders almalarını öneririm:)))Kocaman öpücükler

siyah kristal kelebek

siyah kristal kelebek2

10 yorum:

annemineli dedi ki...

Çok güzel bir kolye,ellerine sağlık,siyah ve her renk elbise ile süper olur.Sevgilerrrr....

Venuste Hayat dedi ki...

tam uretkenlik modundasini bakiyorum ;)
ellerine saglik harika gorunuyor....

hobibox dedi ki...

Canım gercekten çok zarif olmuş, emeğine sağlık. Siyahın yeri her zaman farklı işte. Sevgiyle sağlıcakla kalın.

hobibox dedi ki...

Selamlar canım,

Daha önce "hobicell" adıyla yayın yapmakta iken, google ın sorunları yüzünden adres değişikliği yapmak zorunda kaldım. Yeni adresim şu anda size yazdığım isimledir. Beni buradan takip ederseniz çok sevinirim. Sevgiyle sağlıcakla kalınız.

http://hobibox.blogspot.com/

Hobibox-Afet Ergü

Naile dedi ki...

Vauuvv demek istiyorum.

Burcu dedi ki...

çok şık olmuş eline sağlık pınarcığım

Pınar dedi ki...

buda süper olmuşş

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık pınarcım müthiş olmuş. sen profesyonelliğe doğru gidiyorsun benden söylemesi.leyla küçük

Pınar Gencal dedi ki...

Annemineli, çook teşekkür ederim.Siyah elbiselerle mutlaka kullanacağım:))Kocaman sevgiler

Meltemcimm, hakikaten yani Derya Baykal gibi hissettim kendimi:)

Afetcim, yeni adresinde de seni yine mutlaka takip edicez.Çok teşekkür ederim beğenin için

Pınar Gencal dedi ki...

Nailecim; utandımmm:))Çok teşekkürr ederimmm

Pınar ve Burcucum; çok kibarsınız arkadaşlar beğenmenize çok sevindim

Leylacım,daha kaç fırın ekmek yemem lazım bilmiyorum:) Zaman buldukça ufak ufak bişeyler yapıyorum şimdilik işte.Tekrar çok teşekkür ederim

Blog Widget by LinkWithin