7 Haziran 2010 Pazartesi

Photoshop Büyükannemi Bile Genç Kıza Çevirir mi?

Photoshop sen nelere kadirsin? diyerek başlamak istiyorum cümleme... En çirkin kadının bile, modern çağın güzellik iksiri olan bu uygulamayla bir prensese dönüşmesi artık algılama yeteneğimizi sersemletmeye başladı. Şu magazin basınında gördüğümüz hangi kadın- erkek gerçekten güzel? Ya da şöyle sorayım suratında volkan büyüklüğündeki kocaman sivilcesiyle herhangi bir magazin dergisine kapak olmayı gözü yiyen bir babayiğit olmayacak mı? Yok ya zannetmiyorum....
Madonna da yeni bir markanın reklam yüzü olması sebebiyle arka arkaya verdiği pozlarda bu sihirli Photoshop kremini kullanmış yüzüne. İşte aradaki farkı görüyorsunuz. Zaten fotoğraftada bu konuyla ilgili çok güzel espriler yapılmış:)))
madonna

5 yorum:

Burcu dedi ki...

nasıl bir eşydir bu :)) ben kırışıkara falan dokunmuyorum fotograflarımda doğal olmaları hoşuma gidiyor

Diidem dedi ki...

haha :) resimdeki esprilere bayıldım. biz de bulsak da alsak bu kremden :D madonnanın yüzü bebek poposu gibi olmuş maşallah :D

Pınar Gencal dedi ki...

Burcucum yaşlanmak sanırım herkesin kabusu olmuş durumda kimse bunu kabullenemiyor.Ben de itiraf edeyim fotoğraflarda bazen çillerimi kaldırıyorum:)))
Didemcim, gerçekten de çok zekice düşünülmüş espriler,Madonna bu halinin ortaya çıktığını ilk gördüğünde şoke olmuştur heralde tüm karizma çizildiii:)

Venuste Hayat dedi ki...

ben duruma biraz reklamci gozuyle bakiyorum da cok yaratici gercekten! mesaj saglam ama Madonna'cigima cok uzuldum :))

Pınar Gencal dedi ki...

Meltem aynı şekilde bende üzüldüm Madonnacıma ama böyle reklamlara bayılıorummm

Blog Widget by LinkWithin