28 Haziran 2010 Pazartesi

Mavi Saltanat Kolye

Biliyorsunuz uzun zamandır elimde kalan malzemeleri neredeyse kocaman, devasa bir fil şekline bürünüp evimi kaplamadan önce tüketme kararı almıştım. Çünkü gidişatım beni hakikaten tedirgin etmeye başladı, bir gün bu ıvır zıvır altında kalmaktan korkuyorum:))
İşte bu kolyeyi yapmaya da yine o tüketim niyetiyle başladım, başlarda biraz zorladı beni yapım aşamasında çünkü zincir sayılarını eşit tutturmak kolay değildi. Ama ölmek var dönmek yok ! sloganı eşliğinde zafere ulaştım:) Özellikle bohem elbiselerle ve sade bluzlarımla birlikte kullanmayı düşünüyorum...
mavi saltanat kolye

6 yorum:

Betul dedi ki...

vawww, cok guzel olmus ya, o yuvarlak boncuklu kisimlari nasil yaptin??

Pınar Gencal dedi ki...

Betülcüm çok teşekkür ederim... Her bir yuvarlağın oluşması için tellerden iki yarım ay yaptım.İkisini de ana mavi boncukla birbirine tutturup telleri bağladım...Komplike görünsede gerçekten çok zor değil.Eğer daha ince detaylı bir halini görmek istersen mail atabilirim:)

Pınar dedi ki...

çok güzel olmuş tebrik ederim çok beceriklisin güle güle kullan :)

Nur dedi ki...

Pınaaar... Çok güzel olmuş ya inan bayıldım ellerine sağlık..
O ıvır zıvır kalabalık her kadının evinde vardır emin ol :) Mesela annem böyle hobivari işlerle hiç ilgilenmez ama ne bulsa bana toplar saklar, ne bileyim püsküller, boncuklar, kurdeleler... v.s İlgilenmeyenlerin bile evleri bunlar doluysa bizler bu denizde boğulmaya layığız :D

Venuste Hayat dedi ki...

harika gorunuyor canim ellerine saglik :)

Pınar Gencal dedi ki...

Sevgili Adaşım çok teşekkür ederim.Çok kibarsın beğendiğine çok sevindimmm:)

Nurumm;aynı anneden bende de var, hem yapmayı çok seviyor hem de bana bulduğunu toplamayı...Bu sene tüm ıvır zıvırımı tüketcem kararlıyım:D

Meltemcim;çoook mersi birtanem sayenizde havaya girip dah çok şey yapasım geliyorr:)

Blog Widget by LinkWithin