15 Haziran 2010 Salı

İlham Veren Bir Moda Editörü:Miroslava Duma

Kabul ediyorum ilk zamanlar onu variyetinden dolayı Rusya Harper's Bazaar'ın başına getirmeleri beni acayip sinir etmişti. Ne olacak klasik zengin kızı modayı parasıyla satın alıyor demiştim. Ama arkadaşlar tüm o düşüncelerim bu yeni yetme kız tarafından yüzüme çalındı...Çünkü Miroslava sahip olduğu milyon dolarları gerçekten kendine yakıştıracak ve pek çok kişiye ilham verecek şekilde harcıyor. Koskocaman bir Miroslava dosyasının ilk bölümüyle sizi başbaşa bırakıyorum. Miroslava'nın bu kareler arasında en beğendiğiniz stili hangisi oldu?
5
4
3
2
1

4 yorum:

Naile dedi ki...

hepsi de çok güzel gerçekten. Ben en en çok ilk ve 3. sıradaki orta fotolardakini beğendim.

Aylin dedi ki...

2. sıradakilerin hepsi:))

Pınar Gencal dedi ki...

Bende açıkcası 1 2 3 4 ve 5 dicem:)))

Venuste Hayat dedi ki...

gercek bir ikon diyorum!

Blog Widget by LinkWithin