7 Haziran 2010 Pazartesi

Dekorasyonda Pembe Zamanı

Daha önce pek çok kere pembe evlerden ve bu renge karşı nasıl bir zaafiyetim olduğundan bahsetmiştim. Ve işte yine karşınızda pembe dekorasyonlu evler...Yaşasın Pembe Evler!!
5
4
3
2
1

3 yorum:

Nur dedi ki...

Yaaa hepsini istiyorum Pinarişkom süperler ya bayıldım.
Önümüzdeki yıl bir ev planımız var ve kesinlikle pembeyi bir odada kullanıcam inşallah diyelim.
Niyetimse hani şu delikli desenli duvar kağıtları var bilmiyorum denk geldin mi? Duvarı boyuyorsun üzerine o desenli kağıdı yapıştırıyorsun alttan duvar rengi görünüyor süper bişey bir duvara onu uygulatmak istiyorum buarada öyle duvar kağıtlı bir dekorasyona denk gelirsen benim için yayınla olur mu :D
Öpüyorum seni..

Pınar Gencal dedi ki...

nurum benim inşallahh süpper güzel bir eve taşınırsın ve şipşirin pembe de bir odan olur...Bu dediğin duvar kağıdına rastlamadım henüz ama çok sağol en azından öğrenmiş oldum.Merak etme gözüm bundan sonra aricak dediğini ve mutlaka yayınlicam..

Nur dedi ki...

Teşekkür ederim canım benim çok sevinirim.
Öpüyorum seni..

Blog Widget by LinkWithin