21 Haziran 2010 Pazartesi

Carrie ve Mr.Big'in Saadet Dolu Yuvası:)

Herkese güzel haftalar diliyorum... Umarım herkes bol bol gezmiş, sevdikleriyle vakit geçirmiş ve güzel havanın tadını çıkartmıştır.
Sex and the City'e malesef gidemedim:( Bu kadar beğendiğim ve bugüne kadar takip ettiğim bir dizinin ikinci filmine gidememe sebebim sanırım gazetede okuduğum olumsuz eleştiriler oldu. Sanki izlersem ve filmi eleştirilenler de haklıysa bugüne kadar ki bütün beğenim uçup gidecek gibi hissediyorum ve sürekli erteliyorum...
Ama bu ne filmdeki moda detaylarını ne de filmle alakalı şeyleri takip etmeme engel değil. Dizinin olduğu günlerde Carrie'nin evine sadeliği sebebiyle bayılırdım. Şimdi de Carrie ve Mr. Big'in birlikte yaşadığı evin görüntülerine baktığımda aynı hayranlığı bu ev için duymamak elde değil. Yine sade, yine zarif ve yine müthiş giysilerle dolu kocaman bir giysi odası!!!!İncelemek isteyenleri buraya alalım...
3
4
5
6
1
2

1 yorum:

Bayan Mor dedi ki...

Carrie'nin kıyafet odasına bayılıyorum ya :D benim olsun o!!

www.bayanmor.blogspot.com

Blog Widget by LinkWithin