25 Haziran 2010 Cuma

Aşk-ı Memnu'nun Takılarını Beğenenler Bu Takılara Bayılacak

Dün Aşk-ı Memnu'nun finali gerçekten oturduğumuz koltukta nefesimizin kesilmesini sağladı. Bana kızacaksınız belki ama ben en çok Bihter'e çok üzüldüm. Ve tabii ki en kızdığım da Behlül oldu! Düşünsenize hem Nihal'i, hem Adnan Bey'i, hem Bihteri, hem Beşir'i kaç kişiyi heder etti. Bazen insan kendi seçimlerini kendi yapar, girmemesi gereken yollara girer ve sonuç da aydınlık çıkmaz. İşte bunu gördük, izledik Aşk-ı Memnu'da...
Neyse bu kadar zaman Aşk-ı Memnu'da gördüklerimiz tamamen kendi modasını yarattı. Ayakkabılardan, elbiselere, takılardan iç çamaşırlarına kadar herşey moda oldu. Eğer dizideki takıları beğeniyorsanız sizler için hazırladığım bu karelerdekine de bayılacaksınız. Beyrutlu mücevher tasarımcısı Selim Mouzannar, hazırladığı bu zarif tasarımlarla dikkat çekiyor.
selim mouzannar2
selim mouzannar1

2 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Merhaba :)
Yazını okurken sevindim diyebilirim çünkü ben de Bihtere üzüldüm ama kime desem bunu "aaa olur mu canım iyi oldu Bihtere" diyor :) o yüzden aynı fikri paylaşan birini bulduğum için sevindim :)) bu arada takılar gerçekten muhteşem...

Pınar Gencal dedi ki...

Selincim,
Açıkcası dün utanmasam cidden ağlardım Bihter öldüğünde.İnanılmaz dramatikti, son banyosunu yapması,ölüceni bilerek beyaz elbisesini giymesi, çıplak ayaklarıyla diğer odaya gidip silahı alması falan...
Takılar gerçekten de çok güzel, kırmızı martılar da favorim oldu:)

Blog Widget by LinkWithin