18 Mayıs 2010 Salı

Zeki Triko 2010 Mayo-Bikini Modası

Geçen gün Bağdat Caddesi'nde arkadaşımla şöyle bir yeni modellere bakmak için Mendo's isimli mağazaya girdiğimde; (yaşıtlarımı ve orta yaş dilimindeki bayanları geçtim) 60-70 yaş sonrası bayanların çılgınlar gibi mayo-bikini denediğini görünce ''ben de almak için acaba geç mi kaldım'' diye düşünmeye başladım:))) Bu sebeple kızlar bir an önce elinizi çabuk tutun derim ben. Bana göre seneler geçse bile hiç yıpranmayan, gerçekten Türkiye'nin bu konuda en kaliteli ürünlerini hazırlayan Zeki Triko henüz 2010 modellerini ortaya çıkartmadıysa da fikir olması açısından 2009 modellerini sizin için hazırladım.. Ben en çok üçüncü karedeki kırmızı çarpraz mayoyu beğendim...
zeki2
zeki1
zeki9
zeki13
zeki12
zeki11
zeki10
zeki8
zeki6
zeki7
zeki5
zeki4
zeki3

3 yorum:

Nur dedi ki...

Pınarım bende henüz bakamadım bikinilere bide denemek bana işkence gibi geliyor bazende aradığımı bulamıyorum bu sene inşallah ardığımı bulucam ama inanıyorum...
Buarada ilk resimdekini ve 7. resimdekine bayıldım...

Pınar Gencal dedi ki...

Nur inanirmisin bendede ayni problem var.o kabinin icine girip denemek beni inanilmaz yoruyor.birde insanlar birbirlerine bakiyolar ya anlamsiz anlamsiz oda beni sinir ediyor.alirim evde denerim olmazsa gotururum diyorum

Nur dedi ki...

Heeh aynen ya perdeliyse kabinler kenardan dikiz yapıyorlar ya bazende nasıl olmuş neresi olmamış bakalım diyen tezgahtarlar yok mu illet oluyorum...
Bende evde alıp deneme yöntemini kullanacağım :)
Hadi bize kolay gelsin.
Şanşımız bol olsun :D

Blog Widget by LinkWithin