26 Mayıs 2010 Çarşamba

Parmak Arası Terlik Süslemenin En Kolay Yolları

İflah olmaz bir şekilde kafam yeni projelerle dolu; hatta evdeki su damacanasını bile iki hafta sonra swarovski taşlarla süslemeye kalkarsam lütfen biri beni silikon tabancamla doğruca koltuğa yapıştırsın:)) Neyse onu bunu bırakıp şu terlik olayına doğrudan giriş yapayım.
Bilirsiniz Cho mağazalarında -ki burada daha önce biraz değinmiştim- inanılmaz güzel, süslü püslü ayakkabılar, terlikler, elbiseler vs. satılmakta. Ama açıkcası ben kendi adıma bunların benzerlerini elimden geldiğince yapabileceğimi düşündüğüm için çok da alma taraftarı değilim. O yüzden ''Parmak Arası Terlik Süsleme Projemin'' düğmesine hemen bu akşam basıverdim. 6 liraya Migros'tan aldığım bu terlikleri önce zemin olması açısından pembe kurdeleyle sardım ve evde hali hazırda bulunan pembe taşlarla süsledim, sonra da ortaya bu görüntüler çıktı. Bunun farklı versiyonlarını da en kısa zamanda hazırlamayı düşünüyorum...Nasıl olmuş sizce?
pembiş terlik2
pembiş terlik

3 yorum:

Adsız dedi ki...

harika olmus..sevgilerimle duygu:)

Adsız dedi ki...

Cici bir terlik modeli

Adsız dedi ki...

canım benim sen ne yaparsan güzel olur zaten eline koluna sağlık.farklı şeylerde deneyebilirsin gerçi eminim sen daha neler düşünmüşsündür.öpüyorum merve

Blog Widget by LinkWithin