19 Mayıs 2010 Çarşamba

Eski Converse'lerinizi Yenilemenin Yolları

Daha önce burada da bahsettiğim Converse deliliğime, artık raflarımda biriken milyonlarca model sebebiyle biraz dur demenin zamanı gelmişti ve bu sebeple yeni model almak yerine elimdekileri yeniye çevirme kararı aldım. Biliyorsunuz evde boncuklarla fazla bir haşır neşirliğim olması sebebiyle elime geçen herşeyi mutlaka bir pulla boncukla süslerim. Bu seferde converse lerimi neden süslemeyeyim diye düşündüm...Siz de kolay işlenebilir spor ayakkabılarınız varsa böyle desenler çizip daha sonra boncuklarla işleyebilirsiniz. Ben önce ayakkabının en geniş alanına kalıcı kumaş kalemiyle çiçek desenini çizip, ardından işlemeye başladım. Sonrasında da pembe kurdeleleri geçirdim ve sonuçta çok içime sindi bu haliyle. Ama şimdilerde diğer converse lerimi de şöyle bir elden geçirsem mi diye düşünmeye başladım. :)))
pembiş converse 2

9 yorum:

MoR KeLeBeK dedi ki...

çokk güzel görünüyor... Ellerinize sağlık :)

TropikRüya dedi ki...

çok çok güzel olmuşş ellerine sağlıkk :) Çok beğendim bu fikri,ilham verdin =)

Pınar Gencal dedi ki...

Mor Kelebek ve Tropik Rüya; beğenmenize gerçekten çok sevindim.Henüz daha giymedim dışarıda bakalım tepkiler nasıl olcak, orda da beğenilecek mi? :))

lulu's tent dedi ki...

yine çok gussel yapmışsın ellerine sağlık.Hep farklı şeyler yapıyorsun sen hakkaten çok yeteneklisin sana imreniyorum.bendede düzü var ama boncuklarla beceremem senin gibi ben ne yapabilirim kendiminkinde.
lulu's tent

liza dedi ki...

Pınarcığım güzel fikirmiş. Ben de kızımın converslerine yapıyim. Açık renk olunca hemen pisleniyor malum.

Adsız dedi ki...

cok seker olmuslar..eski hallerinden cok ama cok daha guzeller..ellerinize saglik..sevgilerimle duygu:)

Pınar Gencal dedi ki...

Lulu's Tent;ilk olarak söyliyim nick ine bayıldımmmm:) eğer boncuklarla zaman kaybetmek istemiyorsan ve pratik bir çözüm arıyorsan converse ine yapıştıracağın parıltılı taşları kullanabilirsin. İkinci alternatif olarakta kumaş boyasıyla ya da tekstil kalemi dediğimiz özel kumaş boyayıcı kalemlerle desen ve renk verebilirsin.Eğer yaparsan böyle birşey mutlaka at fotosunu olur mu:))

Pınar Gencal dedi ki...

Lizacım; özellikle kızlara neler neler yapılır ne cici olur dene bence de...
Sevgili Duygucum, çok çok teşekkür ederim güzel yorumların için, bence de bu hali bin kat daha güzel oldu, en azından eski durmuyor diil mi:))

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

pınar kurdele ve işlemeler cok tatlı olmuş. ama ben en cok şu fotografları vitrinden cekmişsin gibi duran postlarına bayılıyorum:)

Blog Widget by LinkWithin