11 Mayıs 2010 Salı

En Güzel Mezuniyet Elbiseleri

Yavaş yavaş okulların kapanmasına yaklaştığımız şu günlerde okullu kızlarımızda mezuniyette ne giyeceğim telaşına düşmeye başlarlar. Hatırlıyorum yılın bu zamanları okulda arkadaşlarımızla tek düşündüğümüz; mezuniyette ne model, ne renk bir elbise giyeceğimizdi. Ben kafamdaki modeli hiç bir yerde bulamayınca modeli kendim çizerek bir yerde diktirmiştim. Ve sonuçtan da çok memnun kalmıştım ve hala o güne ait fotoğraflara baktığımda çok doğru bir karar aldığımı düşünüyorum. Eğer model ve renk konusunda kararsızlığa düştüyseniz bence bu post a iyice bir göz gezdirin.
Kişisel tavsiyeme gelince; pek çok kişi risk almamak için eminim siyah ya da beyaz renkleri düşünecektir ki benimde en favori renklerim bunlar gece elbisesi konusunda...Ama bu renkler ömrünüzün sonuna kadar zaten giyeceğiniz alternatif renkler ve beş kişiden en az biri mutlaka bu rengi zaten giyecek... Ama bir kere okulunuzun mezuniyeti olur ve bu günü çevrenize üzerinizdeki elbisenin o cıvıl cıvıl renkleriyle hatırlatın. Geriye dönüp baktığınızda keşke daha farklı mı olsaydı dememek için iyice içinize sinen ve sizi o gün prensesler gibi hissettirecek elbiseleri seçin. Bu konuda yardım ve fikir isteyenler her zaman mail atabilir.
mezuniyet7
mezuniyet5
mezuniyet4
mezuniyet3
mezuniyet2
mezuniyet1
mezuniyet
mezuniyet6
net-a-porter

5 yorum:

Newbahar dedi ki...

Güzel bir blogunuz var. Baktıkça insanın içi açılıyor.

Çok güzel elbiseler, bir kaç tanesini seçtim bile. Genç olmak vardı:))

Burcu dedi ki...

süper zevkli seçimler yapmışsın yine her birine bayıldım pınarcığım, benim olabilirler mi izninle :))

Pınar Gencal dedi ki...

nevbaharcım çok teşekkürler, elbiseler öyle cıvıl cıvıl ki vallahi benimde giyinesim geliyor.Ama genç olmaya ne hacet, şimdi de giyinmememiz için hiç bir sebep yok:))

Pınar Gencal dedi ki...

burcucum inanır mısın hepsini tek tek arşivimden topladım, yenilerini de yine öyle özenle seçtim. Her birini sanki kendim giyicekmişim gibi düşündüm,, keşke hepsi bizim olsa, bakkala bile uçuşan elbiselerle gitsek:)))

fashion house by zeto dedi ki...

Off o turkuaz mavi nasıl süpermiş bayıldım gerçi hepsi birinden güzel ama favorim o oldu:)

Blog Widget by LinkWithin