4 Mayıs 2010 Salı

Bugünlerde Ne Dinliyorum?

Geçenlerde çok sevdiğim eski bir iş arkadaşımla konuşurken ''Şu dinlediklerini bana bir ara mail atsana'' dedi. Eskiden kendi aramızda böyle müzik değiş tokuşları yapardık. Kendi listemi hazırlamışken sizinle de paylaşayım dedim. Aralarından özelllikle Göksel'in albümüne dikkat çekmek istiyorum. Normalde bir müzisyeni koca bir albüm boyunca arka arkaya dinlemek beni çok sıkar. Mutlaka arada ya sustururum ya da hızlıca sevdiğim bir iki parçayı dinleyip hemen kapatırım. Ama Göksel parça seçimlerinde hakikaten başarılı seçimler yapmış, tavsiye ediyorum.
Raconteurs-Many Shades of Black
The Raveonettes-Suicide
Adam Lambert-What Do You Want From Me?
Göksel-Kabahat Seni Sevende
Göksel&Teoman-Palavra
She&Him-Sentimental Heart
Angus&Julia Stone-Paper Aeroplane
One Republic-All the Right Moves
Gülşen-Ezberbozan
Dee Edwards-Why Can't There Be Love
Avril Lavigne-Alice
Soner Sarıkabadayı&Murat Boz- İki Medeni İnsan

2 yorum:

joy dedi ki...

hemen dinleyelim ... :)

sezen tokay dedi ki...

mutlaka dinlicem:)))

Blog Widget by LinkWithin