10 Mayıs 2010 Pazartesi

Bahar Temalı Yemek Davetinden Kareler

Hiç bir şeyin yalnızken tadının olmadığını düşünürüm her zaman...Bir fincan kahve bile sevdiğiniz insanlarla, kalabalıklarla, kahkahalar eşliğinde daha değerli hale gelir.
İşte sevdiklerimizle bol kahkahalı, kalabalıklı bir buluşmanın yeni bir ayağını bizde gerçekleştirdik. Bu sefer baharı yaşamamız ve aramızda bu ay içinde evlenecek bir çiftin de olması sebebiyle şöyle bol çiçekli, bol renkli bir sofra hazırladım. O bıçağın yüzü neden oraya bakıyor, kaşığın orada ne işi var? diye gelecek yorumlara karşılık şimdiden söyleyim; sofra tamamen benim o an ki keyfime göre hazırlandı; çatal-bıçakların yerleri de buna dahil, canım böyle hazırlamak istedi:))) Görüntüler tabi ki kendini belli ettiği üzere eşime ait, işte arkadaşlarımıza hazırlanan sıcak bir sofradan kareler...
D3X_7661
D3X_7613
Çiçeklerin sırrına gelirsek; çiçekleri minik kapların içine eşit şekilde dağıtabilmek ve sabit durmalarını sağlayabilmek için kabın içine, göbek salatadan bir miktar koparıp koydum ve çiçeğin saplarını da sertçe sapladım:)) Aklınızda bulunsun inanılmaz kolay ve hayat kurtarıcı bir yöntem...
D3X_7652Tabaklar:Antika; Kırmızı Kadehler: Mudo; Peçetelikler: Cicinin Dükkanı, Masa örtüsü ve runner; özel dikim

10 yorum:

Eya dedi ki...

civil civil. harika bir sofra...hele birde bu sofrayi paylasacak dostlar da varsa...gerisi bos, sevgiler

zehra

Burcu dedi ki...

cıvıl cıvıl süper bir görüntü, eminim ki konuklarında bayılmıştır

Pınar Gencal dedi ki...

çok teşekkürler:))

Did Dans La Mode dedi ki...

Şahane bir sofra. Ben de özenli sofralar hazırlamaya bayılırım :)

çiğdem dedi ki...

çok beğendim gerçekten.renkler harika. böyle güzel sofra hazırlıyorsanız her seferinde bende geleyim yahu:D

Venuste Hayat dedi ki...

icimizi kipirtdan harika bir sofra! favorim runner!

Nur dedi ki...

Ohhhh harika yapmışsın istersem ters koyarım abi kime ne yaaa değil mi?
Buarada süper zevkli hatunsun sen vesselam herkes bunu kabul etsin önce gerisi detay......

Pınar Gencal dedi ki...

Cigdem ;her zaman beklerim misafirin basimin ustunde yeri var.
Meltem;runner benimde favorim cok severek kullaniyorum,birde moru var ki tam baharlik..
Did dans la mode;bende ozenli sofralar hazirlamayi cok seviyorum.Hele ki misafirlerim boyle civil civil eglenceliyse masada muzurluk yapip komik objeler kullaniyorum:))
Nurcum;cok sagol elimden geldigince yapiyorum birseyler.gerci zevk konusunda senin eline su dokemez kimse de kafamda olan milyonlarca fikri keske gercege donusturebilsem,simdilik boyle oluyor iste:)))

tuba dedi ki...

harıka bir sofra...ama ben şuan kocaman bir tebessumle bakıyorum resımlere...
senın özel dıkım runnera baktıkça daha çok tebessum edıyorum...
aynı desen sadece lilalısını mutfagımda masa örtusü olarak ve balkon takımlarımın mınderlerınde ben kullanıyorum =)kumalını alıp dıktırmıstım =))))))

Pınar Gencal dedi ki...

tubacım,zevkimiz benziyor daha ne söyliyimmm:))

Blog Widget by LinkWithin