27 Nisan 2010 Salı

Zincir Boncuklu Renkli Küpe

Bir süredir yeni yaptığım takıların fotoğraflarını çekemedim ve çok fazla birikme oldu. Zaten bu düğün telaşı sebebiyle tasarımlarımı sergilediğim diğer bloğum cicinin dükkanı yla da ilgilenemedim. Baştan savma işleri sevmediğim için, aceleye getirmemek adına aldığım siparişlerimi de ertelemek zorunda kaldım. Ama uzun zamandır bahsettiğim kuzenimizin düğünü dün gerçekleşti.Ve bende nihayet işlerime biraz daha vakit ayırabilirim. ((Elbisemi merak edenler için de zaman bulduğumda fotoğrafı mutlaka eklicem))
Şimdi arşivimde bulunan bu küpeyi eklemek istedim. Yapımı da inanılmaz basit, eğer evde malzemeleriyle denemek isteyenler olursa hem bunu hem de diğer modelleri bana sorabilirler seve seve anlatabilirim.
Sevgiler
Renkli boncuk

1 yorum:

çiğdem dedi ki...

elbiseni merak ediyorum vallahi pınarcım.mutlaka en kısa zamanda ekle sitene.takılarını da görmek istiyoruz.ben sana şu çengelli iğneliyi sorucam daha sonra.Marc Jacobsun kolyesi benzeri hani. Geçen girdiğim bir moda sitesinde de birileri yapmaya çalışmış ama seninki çok daha güzel olmuş.

Blog Widget by LinkWithin