23 Nisan 2010 Cuma

Savulun Hippiler Geliyor!

Bunu çevremdekiler kim bilir kaç kez duymuştur bilmiyorum ama eğer 60'larda yaşıyor olsaydım büyük ihtimalle bende o hippilerden biri olurdum. Bol paça pantalonlar, renkli giysiler, kocaman gözlükler, takılar... Sadece bu açıdan bakında oldukça şirin görünüyor değil mi? İşte hippi modası yeniden gündeme geliyor olmalı ki, böyle büyük bir çekim yapılmış. Çekimler oldukça başarılı, fotoğraflar süper ve tüm o moda detayları ise harika...
hippi5
hippi4
hippi2
hippi1

2 yorum:

Adsız dedi ki...

itiraf ediyorum bende hipi olabilirdim eğer ozamanlarda yaşasaydım.Bu arada uzun zamandır sessiz sessiz izliyorum sizi çok kaliteli resimler koyuyorsunuz,uğraştığınız zaman harcadığınız belli. Başkaları gibi kopyalayıp koymuyorsunuz. Bunları nereden bulup böyle süslüyorsunuz?
SLN

Pınar Gencal dedi ki...

bu konuda yalnız olmadığıma sevindim:)Sevdiğim konularla ilgili çok site geziyorum ve elimden geldiğince takip ediyorum yenilikleri.Ve tespit kesinlikle doğru zaman harcıyorum ince ince düşünüp ekliyorum siteye.hazır al koyları çok sevmiyorum, bazen bende öyle yapmıyor değilim ama elimden geldiğince özen gösteriyorum.

Blog Widget by LinkWithin