9 Nisan 2010 Cuma

Savulun Askerler Geliyor!

Bir ara hatırlarsanız asker botları, kamuflaj desenli kargo pantalonlar, asker ceketler falan çok modaydı. Arada bir eskiye geri dönüp o sıralar çok tutan trendleri yad eden modacılar, gözüne kestirdiklerini de şimdiye uyarlayarak ısıtıp tekrar önümüze koyuyor. İşte asker modası tekrar gündemde. Ben asker ceketleri hep çok beğenmişimdir ve bu trendden benim gözüme kestirdiğim yegane detay bu olsa gerek:) Ha bir de Burberry model trençkotlar çok hoş görünüyor...
militer3
militer2
militer1
militer4
militer5
source

4 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

evet hatırlıyorum kamuflajlı kızlar dolanırdı ortalıkta :))
gene geldiii ama daha modernize edilmiş bence

Peri Tozu Fotograf dedi ki...

Bu tasarimlar gercekten cok hosuma gitti...
Ozellikle kisa shotlu olan modeller..Her ne kadar giymesi cesaret istesede :)

didem gül - turkuaz esarp dedi ki...

Pınarcım seni sayfama bekliyorum artık :)))

Pınar Gencal dedi ki...

eskiler kesinlikle bumerang gibi tekrar geri dönüyor keşke bazı şeylerimi saklasaymışm diyorum.:))

Blog Widget by LinkWithin