19 Nisan 2010 Pazartesi

Sabolar Raptiyeyle Nasıl Süslenir? Evde Çakma Chanel Sabo Yapmanın İncelikleri:)

İspanya alışverişinde en çok sevindiğim şeylerden biri de bu sabolar oldu. 12 euroya (yaklaşık 25 lira) aldığım bu cicileri eve dönüşte biraz süslemek istedim. Kırtasiyeden aldığım bu raptiyeleri sabonun kenarlarına direk tutturdum ve ortaya bu çıktı. Ben çok beğendim siz de herhangi bir ayakkabınızın kenarlarına ya da topuk bölümüne bunu deneyebilirsiniz. Fotoğrafları biraz alışveriş sitesi havasında çekmeye çalıştım. Bakalım beğenecek misiniz?
Bu ilk orjinal hali;
sabo2
Bu da operasyon sonrası hali;
sabo1
sabo3

13 yorum:

naki dedi ki...

yazıyı okumadan once cidden netten bulunmus bi fotograf sanmıstm :) yukarı cıkınca ısın aslı cıktı meydana.güzel günlerde kullanman dileğiyle.
çok güzel ç ekimlerin var.

bende gecen yıl mango dan buna benzer sabo edınmıstım yalnız ucunda ufak penceresı var benımkısının :)

Pınar Gencal dedi ki...

Nakicim beni gerçekten çok mutlu ettin. Çekimleri güzel bulmana çok sevindim, uzun zamandır geliştirmeye çalışıyorum kendimi ve ürün çekmeyi çok sevdim.Sayende motive oldum:))
Sabolar ya seviliyo ya nefret ediliyo.Ben çok sevdim ve bir an önce giymek için sabırsızlanıorum

amati dedi ki...

Vallahi artık boynuz kulağı geçti.Bu ne kıskanıyorum ama ha !.. :)

Eylül dedi ki...

Pınarcım saboları sevmiyorum aslında ama senin çekimler o kadar muhteşem ki sabolara olan fikrim her an değişebilir.Banada öğretir misin cidden çok beğendim bende taçlarımı böyle çekebilsem keşke :(

nohut oda dedi ki...

valla bravo..harika bir DIY olmuş:)

Pınar Gencal dedi ki...

Eylulcum cok sagol benim de cok begendigim bir cekim oldu.sana aksam mail aticam, ayrintili anlaticam.

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

fotograf cok hoş görünüyor fikirde süper bende naki gibi netten bir foto sandım pınar eline sağlık:)

naki dedi ki...

ünide bir kaç ders gitmiştim fotoğrafçılk kursuna.ama devam ettiremedim :(
o nedenle böyle güzel fotograf cekenlerı gorunce içleniyorm :)

daha da çok ve güzel fotografları paylaşman dileğiyle ,sevgiler.

vintage peony dedi ki...

Ne kadar güzelmiş, güle güle kullan.
Peki Türkiye'de nerede bulabilirim, hangi markada varmış? Çok istiyorum sabo çok!!

Pınar Gencal dedi ki...

Vintage Peony; Türkiye'de açıkcası hiç bakmadım sabolara ama bugünden tezi yok gözlerim dört açılacak. Eğer bilenlerde varsa mutlaka hbr etsin arkadaşlar.

sindirellanin etegi dedi ki...

HARİKASIN SEN YA
ÇOK DEĞİŞİK ŞEYLER BULUP YAPIORSUN
ELLERİNE SAĞLIK FOTOĞRAFLAR DA HARİKA
STÜDYO FOTOĞRAFÇILARI GİBİ OLMUŞ AYNEN.DERGİLERE ÇEKMEYE BAŞLARSIN ARTIK :D

liza dedi ki...

Pınar hnm sitenizi yeni keşfettim.Gez gez bitiremedim hala dolaşmaktayım.Ayrıca çektiğiniz resimler mükemmel. ah! keşke bende kurabiyelerimi böyle çekebilsem banada, eylül arkadaşımız gibi birkaç tiyo verseniz çok sevinirim.Hele sevgililer günü masanız ve peçeteliklerinizin olduğu resimlere bayıldım.Sevgiler Liza

www.modaduygusu.blogspot.com dedi ki...

süper fikirmiş:)

Blog Widget by LinkWithin