7 Nisan 2010 Çarşamba

Neutrogena Radiance Boost Göz Kremi

Bloğumu uzun süredir takip eden arkadaşlar dikkat etmiştir, gerçekten memnun kaldığım, severek kullandığım ürün ve markaların dışında reklam olmaması amacıyla isim kullanmayı sevmiyorum. Ama eğer gerçekten sevdiğim markalarsa da çevremle sevdiklerimle mutlaka paylaşıyorum.
Yaklaşık bir senedir sürekli yoğun bir koşturma içinde olmam, yeme içme konusundaki düzensizliklerim sebebiyle göz altlarımda kararmaların başladığını farkettim. Zaten özellikle diyet yapanların en büyük sıkıntısıdır bu göz altı kararmaları... Bu yüzden Neutrogena'nın Radiance Boost Göz Kremi 'ni kullanmaya karar verdim. Açıkcası kremlerle ve bakım ürünleriyle çok fazla haşır neşirliğim yoktur. Hatta içeriğinde ne olduğunu bilmediğimiz ürünlere dünyalar kadar para verilmesine de çok üzülürüm. Çünkü her zaman bir kadının evde en yakın dostunun su olduğuna inanırım.
Herneyse yaklaşık bir buçuk hafta olmasına rağmen hem ben hem de çevremdekiler kremin etkisini gözlemledik. Akşam ve sabahları toplu iğne başı kadar sürüyorum her iki gözüme de, güzelce masaj yapa yapa yediriyorum. Herkese aynı etkisi var mıdır, ya da her kullanan benim gibi düşünür mü, etkilerini hisseder mi bilmiyorum ama kimyevi etkisinin yanında sanırım ona çok inanmam sebebiyle midir bilmiyorum şimdilik çok mutluyum bu üründen. Eczanelerde ve büyük marketlerde 19 liraya satılıyor. Aklınızda bulunsun derim ben...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin