22 Nisan 2010 Perşembe

Düğün Ayakkabısı Modelleri ve Ayakkabıyı Bulabileceğiniz Bazı Adresler

Geçen sene bu zamanlar bende evlilik telaşında bir oraya bir buraya koşturup duruyordum. Koşturmaca arasında beni en çok yoranlardan biri de ayakkabı seçimi olmuştu. Bütün gün ayakta duracağımdan topukluların beni rahatsız edeceğini varsayarak babet gibi rahat bir ayakkabı mı seçsem, yoksa eşimin uzun boylu olması sebebiyle yanında kısa kalmamak için topuklu mu giysem diye gittim geldim. Ve nihayet kararım, topuklu ama çok rahat bir ayakkabıdan yana oldu. Ve bu kararımdan da hiç bir şekilde pişmanlık duymadım, gecenin sonunda hala ayaklarım beni eve götürecek kadar iyi durumdaydı:))Bu yüzden bence düğün ayakkabınızı önceden alıp bir hafta süreyle deneyin ve gerçekten rahat mı değil mi görün. Nasılsa bir gecelik, hiç birşey olmaz demeyin, çünkü ben böyle düşünüp de beni gecenin sonunda ağlatma noktasına getiren ne ayakkabılar gördüm...Her zaman işinizi sağlama alın ve en önemli gecenizi ihtimallere teslim etmeyin...
Eğer ayakkabı konusunda nereye gitsem ne yapsam diye büyük bir kararsızlığa düştüyseniz İstanbul'da oturan gelin adayları için bazı adresler verebilirim. Nişantaşı ve Suadiye'de şubesi olan Canes özellikle gelin ve abiye ayakkabıları konusunda bir hayli iyi...Yine pek çok yerde şubesi bulunan Kemal Tanca; Gencallar mağazası, Kadıköy'de Boğanın hemen karşısındaki Ayakkabıcılar Çarşısı içindeki mağazalar ve Nine west...
İşte bunlar da benim seçtiğim modeller...
düğün ayakkabısı1
düğün ayakkabısı2

2 yorum:

Burcu dedi ki...

ayakkabılar süpeeeeeeeer :))

Pınar Gencal dedi ki...

kesinlikle katılıyorumm her birini alabilirimm

Blog Widget by LinkWithin