27 Nisan 2010 Salı

Bu Yaz Elbiselerinin Hepsi Çoook Güzel

Şu an İstanbul'da hava ne kadar rüzgarlı ve serin olsa da içim bir an önce yaz olsa da güzel güzel giyinsek diyor:)) Yaz demek zaten pek çoğumuz için tatil, kum ve güneş demek. Hele ben bir tatil delisi olarak yazın gelişine çok seviniyorum. Daha keşfedecek çooook yer var... Aslında bir de gezi ve fotoğraf bloğumu açsam diyorum ne dersiniz:)
Benim gibi düşünenler varsa onlar için harika markanın giysilerini tek tek derleyerek hazırladım. Barbarella Vintage isimli bu marka hem şık hem de bir hayli feminen tasarımlar hazırlıyor. Ben arasından gözüme kestirdiklerimi arşivime ekledim.
barbarella6
barbarella5
barbarella4
barbarella3
barbarella3
barbarella2
barbarella1

3 yorum:

cAt dedi ki...

hepsi birbirinden güzel ama ikinci fotodaki son elbiseye bayıldım mavi olana.

joy dedi ki...

canım yaza arkadasımın düğünü var burada sipariş vermeyi düşünebilirim,sen hiç aldın mı?

Pınar Gencal dedi ki...

Bu cafcafli renklere bayildim ben de,Mavi hakikaten cok hos
nesecim ben hic siparis vermedim ama siteyi cok iyi inceledim guvenilir bir site olduguna eminim.bence sorun cikmaz be canim

Blog Widget by LinkWithin