30 Nisan 2010 Cuma

Bit Pazarına Nur Yağdı! Muhteşem Vintage Gece Elbiseleri

Vintage sever misiniz ya da merakınız var mı bilmiyorum ama ben modacıların artık bir çeşit kısır döngü içine girdikleri için sürekli geçmişe dönüp esinlendiklerini düşünüyorum. Aşağıdaki bu elbiselere bakınca eminim sizde aynısını düşüneceksiniz. Neredeyse hepsi 50-60 senenin öncenin modelleri ama pek çoğu şimdilerde yeniden ısıtılıp bizlere ''ne kadar orjinal'', ''tasarım harikası'' diye sunuluyor. Neyse siz onu bunu bırakın da bu güzelim elbiselerin tadını çıkarın, şimdilik iki bölüm halinde sunmayı düşünüyorum bu konuyu çünkü baya bir derleme yaptım. Bende bu cicilerin pek çoğunu arşivime ileride tekrar bakmak ve iç geçirmek için kaldırıyorum...
gece vintage9
gece vintage8
gece vintage7
vintage gece2
vintage gece1
1stdibs

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin