16 Mart 2010 Salı

Yeni Süper Haberler


Sizlere bir sürü güzel haberim var...Öncelikle ilk haberden başlayayım; benim canım blogger dostum Didem nam-ı değer Turkuaz Eşarp, Kreativ Blogger Ödülüne layık görmüş beni...Çoook teşekkür ediyorum kendisine inanılmaz mutlu oldum... Ama bu ödülle birlikte bazı nihai sorumlulukları da yerine getirmek gerekiyor.
ÖDÜLÜN ŞARTLARI
1)Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
2)Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
3)Ödülün logosunu yayınlayın.
4)7 yaratıcı bloggeri ödüllendirin.
5)7 blogun linkini yayınlayın.
6)Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
7)Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

İlk olarak bu ödülü hem sevdiğim cici arkadaşlarıma, hem de gerçekten bloglarını çok beğendiğim Yaşasın Ben izleyicilerinden bazılarına iletiyorum... Lezzetli Hayatlar' ın yazarı sevgili Seda,Keyifli Hobiler 'in yazarı sevgili Nur, Joy'un yazarı sevgili Neşe, Hayatımın Renkleri'nin yazarı sevgili Burcu, Moda Sokağı'nın sevgili yazarı Eylül, sevgili Modaerator, sevgili Bir Güzel Çift sizlere Kreativ Blogger Ödülünü iletiyorum:))

Şimdi Gelelim Kendim Hakkımda 7 İlginç Şeye;
1)Eğer beklemediğim bir zamanda üzüleceğim ve panik yapıp endişeleneceğim bir durum varsa o an ''bunu sonra düşünürüm'' derim.
2)Evlendim barklandım ama hala Metallica, Aerosmith ve the Cure eşliğinde ev işi yapıp, çığlık çığlığa parçalara eşlik ediyorum:))
3)Eğer marketten bir ürün alacaksam hiç bir zaman gördüğüm ilk ürünü değil, hep bir iki sıra arkasındakini alırım.
4)En sevdiğim kahraman istisnasız Rüzgar Gibi Geçti'nin karakteri Scarlett O'hara'dır.
5)Hiç bir zaman bir önceki geceden hazırladığım giysileri ertesi sabah giyemem. Sabah o belirlediğim mutlaka alakasız görünür gözüme
6)Bridget Jones'un Günlüğü'nü en az 30 kere izlemişimdir, repliklerini ezberledim nerdeyse ve sanırım yine izlemeye devam edeceğim:))
7)Çim kokusuna bayılırım.

Diğer ikinci habere gelirsek; şu an amatör boyutta yaptığım ürünlerimi hem cicinin dükkanı isimli ikinci bloğumda, hem de pasaj'da sergiliyorum, inşallah beğenirsiniz.

7 yorum:

didem gül - turkuaz esarp dedi ki...

cici dükkanın hayırlı uğurlu olsun öncelikle canım bol siperişlerin olur inşallah. Harika peçeteliklerinide dükkanına koymayı unutma. :)

Ve seni mutlu ettiysem ne mutlu bana.

Kocaman Sevgiler canım

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

teşekkürler pınar :) ödülümü kaptım kaçıyorumm

Burcu dedi ki...

birinden daha almak çok hoş teşekkür ediyorum pınar, öpüldün :))

joy dedi ki...

çok teşekkür ederim :)

bir güzel çift dedi ki...

hediyem var deyince hemen zıpladım sayfana ki zaten bu sayfaya bakmadan geçemiyorum ben :) içim açılıyor bu sayfaya uğrayınca.bu seferde öyle oldu,yine içim açıldı,yine mutlu oldum...çok teşekkür ediyorum Pınar...

Nur dedi ki...

Aa canım teşekkür ederim çooook zarfsin veeee tebrik ederim oh diyorum süpper oldu bu hemen seni sanal dükkanlar linklerime ekledim ve ilk fırsatta sayfamda senden bahsedicem :)
Çoook öpüyorum seni..

Pınar Gencal dedi ki...

Kızlar esas ben hepinize çok teşekkür ederim..kocaman kocaman öpücükler

Blog Widget by LinkWithin