16 Mart 2010 Salı

Renkli İspanyol Küpe

Daha önce evdeki malzemelerden peçetelikler yapmış ve burada da yayınladıktan sonra hemen ardından inanılmaz güzel yorumlar ve de sorular gelmişti. Benimle irtibata geçen bu güzel insanlardan biri de keyifli hobiler in tatlı yazarı Nur'du. Peçeteliklerim konusunda çok güzel yorumların yanında, bu tasarımlardan ilham alırken bana danışıp, iznimi istemeyi düşünmüş. Halbuki kendisi öyle yaratıcı şeyler yapıyor ki benim ondan ilham almamam mümkün değil.
Dediğim gibi bu ince düşüncesi ve kibarlığı beni o kadar şaşırttı ki, böyle insanlar kaldı mı diye düşünmeme neden oldu...Bunun tam aksi olaylara o denli alışmışız ki halbuki...Sizin zamanınızı harcayarak, gözünüzü yorarak, emek verip ortaya çıkardıklarınızın başkaları tarafından adeta copy-paste edilip altına gururla kendi imzasının atılması...Tek tesellim, taklitlerin eninde sonunda ilerleyemerek çaresizce bir yerde tökezlemesi...Eminim pek çok blog yazarının en nefret ettiği ve sinirlendiği bir durum bu, peki siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Konu nereden nereye geldi değil mi? Evet şimdilerde takı tasarımı konusunda çok vakit harcamaya başladım, bu konuda bana yardımcı olan çok değerli bir hocam var ve bildiğimi zannettiğim ama bilmediğim pek çok şeyi öğrenerek daha da gelişim kaydetmeye çalışıyorum. Her zaman bana gelen soruları cevaplamaya çalışıyorum, takı konusunda da malzemelerden tutun, yapımına kadar sormak istediğiniz her şeyi zevkle cevaplarım.Bu konuda sürprizlerim var:)))
renkli küpe
Bu renkli İspanyol küpe ise son zamanlarda gerçekten yapmaktan çok zevk aldığım ve beğendiğim bir aksesuar oldu. Renklerini özellikle farklı tonlarda tutarak daha canlı ve bahara uygun olsun diye kullandım. Umarım benim gibi siz de beğenirsiniz...

7 yorum:

Nur dedi ki...

Canııım benim :)
Birşeyler söylesim geliyor, uzun uzun teşekkür sözleri sıralamak v.s ama sanki tüm kelimeler birbirinin aynı gibi geliyor sonra bazende, sanki tüm kelimeler ne kadar doğal olabilir diyorum karşımdakini sevdiğimi gösterecek ne diyebilirim...
Ama ben sana teşekkür ederim güzel yüreginden ötürü ve hep şunu düşünürüm etrafım hep süper yüreğe sahip insanlarla çevrili ve ben çok şanslıyım...
Buarada ilham almayı düşündüm ama daha bir arpa boyu yol katedemedim.
Önerilerini dinledim ama, bu haftasonu malum yere gittim lazım olanlarımı aldım :) eşim biraz garipsedi dayanamadı bana 12 tane kase aldı :D
Neyse herşeyden önemlisi, yaptığın güzellikleri satışa çıkarmanı bekliyorum biliyorsun değil mi?...

Pınar Gencal dedi ki...

Nurcum öyle arada insan hakikaten tıkanıyor ve nerden başlasam diye şaşırıyor. Ama emin ol sende başlayacaksın ve çook güzel şeyler çıkaracaksın ortaya. İnanılmaz yaratıcı şeyler yapıyorsun sen, o müthiş fikirlerini yenilerle karıştırınca daha neler çıkacak kim bilir?
söylediğin şeye gelince;aklımda birşeyler var başladım şöyle böyle, seni bir ara tıklatıcam yardım içinn:))çook çok öpüyorum seni

Burcu dedi ki...

Tam baharlık bir küpe olmuş, renkli renkli

didem gül - turkuaz esarp dedi ki...

Pınarcım canım blogger dostum sana blogumda ödülüm var

Pınar Gencal dedi ki...

Oleyyy yasasinn:)))

beyza dedi ki...

ay çok güzelmiş canım renkli renkli... baharı getirdin güzelim ya. en azından şu anda bana getirdin. :) ben de şimdilerde bi yarışmaya katılıcam heralde. mavi'nin yarışması güzel bi aksesur olurdu ben de dur bakayım benzerlerini bulabilir belki.. siz de bakmak isterseniz yarışmaya; http://www.mavipeople.com/

Pınar Gencal dedi ki...

Beyzacım çok teşekkür ederim çok sağol. Mavinin yarışması gerçekten çok ciddi bir yarışma ve bende baktım göz ucuyla hadi bakalım inşallah başarılı olursun.çok öpüorm seni:)

Blog Widget by LinkWithin