31 Mart 2010 Çarşamba

En Kolay Yastık Modelleri

Oturma odamdaki koltuğum, daha önce kumaşını alıp yastık haline getirdiğim milyonlarca yastık sebebiyle oturulmaz hale gelince artık bu konuya bir el atmam gerektiği konusunda ikna oldum:))Yılbaşında da Necla ablayla bu konuda konuştuğumuzda bana çok güzel fikirler vermişti. Bende kafamda olan sürüyle fikirden sadece en kolaylarını uyguladım. Sizler de kurdele, dantel ve boncuklarla çok daha güzellerini yapabilirsiniz. Ben elimde olan malzemelerle yapabileceğim şeyler seçtim. Örneğin ilk sıradaki sedefli yastık, avizemin fazla gelen taşıyla yapıldı. Merkeze yerleştirdiğim yuvarlak sedefin etrafına, altın sarısı demir pulları güneş şekli vererek silikonla yapıştırdım...Oldukça farklı oldu ama şimdiki model projem için mecburen en yakın malzemeciye uğramam gerekecek.
yastıklarım1
yastıklarım2

3 yorum:

nesrin dedi ki...

gerçekten çok yaratıcı modeller olmuş pınarcım.hep böyle şeyler eklesen siteye gerçekten çok hoşuma gidiyor.mutlaka deneyeceğim bende.

tuba dedi ki...

cnm ellerine sağlık çok güzel olmuş..
böyle cicili bicili pembeli morlu bişiler yapıp koycak yer bulamazsan haberım olsun :D

Pınar Gencal dedi ki...

sen iste yeterki:))

Blog Widget by LinkWithin