10 Mart 2010 Çarşamba

En Güzel Yatak Odalarından Derlemeler

Yatak odasını değiştirmek isteyenler, farklı ve yeni seçenekler arayanlar için sanırım bu konu fazlasıyla fikir verici olacak. Birbirinden farklı renk ve modelde pek çok yatak odası modelini kendi beğenime göre biraraya getirdim. Özellikle yazlık evinin yatak odasını yeniden dekore edecek olan ''Bir Güzel Çift'' umarım bu post u beğenirsin, kırmızı olanlar senin için:))
yatakodası7
yatak odası6
yatak odası5
yatak odası4
yatak odası3
yatak odası2
yatak odası1

2 yorum:

Burcu dedi ki...

harika seçimler, cıvıl cıvıl

bir güzel çift dedi ki...

Yaşasın ben bu güzel fotoğraflarla beni benden aldın yine :) öncelikle bu güzel jestin için çok teşekkür ederim,çok naziksin...ve kırmızılar...bayıldım her birine yaa.hele o kenar direkleri olan yataklar harika ve benim seçimimde o tarz bir karyola olacak.En son İkeada görmüştüm,etrafında bembeyaz tüller uçuşan bir yatak... Emeğine sağlık...sevgilerimle...

Blog Widget by LinkWithin