5 Mart 2010 Cuma

En Doğal Duvar Kağıtları

Dekorasyon konusunda duvar kağıtlarının ne kadar önemli bir yer tuttuğu malum. Bir duvarın bile güzel seçilmiş bir kağıtla kaplanması ne denli büyük değişiklik yapıyor inanamazsınız. Daha önce de pek çok kere duvar kağıtlarından bahsettim dekorasyon bölümünde. Ama sanırım en doğal görünümlü duvar kağıtları bu olmalı:)) Kurgu inanılmaz güzel ve eğlenceli bayıldımm... Daha ayrıntılı incelemek ve fiyatlara göz gezdirmek isteyenleri buraya alalım.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14

2 yorum:

bir güzel çift dedi ki...

selamlar
uzun zamandır yazlıktaki yatak odamızı dekore etmek için bir birinden güzel fikirler arasında gidip geliyoruz.en sonunda karar verdim duvarlar bembeyaz olacak sadece yatak başının konulacağı duvar kırmızı yahut parlak gümüş rengi duvar kağıdı ile kaplanacak.Ve tüm mobilyalarda bembeyaz olacak :) ilk fotoğraftaki duvar kağıdına bayıldım.emeğine sağlık, yaşasın sen! :)

Pınar Gencal dedi ki...

süpersiinn!!!dekorasyon fikrine bayıldım.bana da kalsa yer gök her yer beyaz olur:))ama gümüş bence ultra şık olur ve örtü, aydınlatma ve halı konusunda da daha bol seçeneğin olur...Madem beyaz mobilyalar döşeyeceksin, o zaman bende sana en kısa zamanda bununla ilgili bir konu hazırlicam.öpücükler

Blog Widget by LinkWithin