25 Mart 2010 Perşembe

Çalışma Masası Seçenekleri

Çalışma masamı her zaman çok sevmişimdir. Sadece okul yıllarında değil, çalıştığım zamanlarda da en çok vakit geçirdiğim yerlerden biri çalışma masam olmuştur. Uzun zaman önce henüz bilgisayarım yokken, yazılarımı çalışma masamda hep hazır bekleyen daktilomda yazar, beni akşam yemeğine çağıran anneme sanki çook mühim bir işim varmış gibi ''çalışıyorum, masamda yesem olmaz mı?'' der, sınav zamanlarında ise Aerosmith eşliğinde minik minik kopyalar hazırlardım:) Kısacası kendi taşıdığı o fonksiyon dışında sanki bir hayat arkadaşı gibi bir görevi de vardır çalışma masalarının...İşte birbirinden farklı konsept ve tattaki çalışma masalarından görüntüler..
çalışma masası1
çalışma masası2

2 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Aerosmith dedin bitirdin beni pınar, Jaded'ı ne severdim bak kulagımda cınlıyor suan. Her görsel içine alıyor insanı süper güzel hikyali bir post olmuş

Pınar Gencal dedi ki...

Aerosmith i sevmene cokk sevindim.turkiyede cok fazla bilen yok bu grubu malesef o yuzden birinden aerosmith i duyunca gurbette hemserimi gormus gibi oluyorum:))

Blog Widget by LinkWithin