19 Şubat 2010 Cuma

Televizyonunuz İçin Güzel Bir Kamuflaj Yöntemi...

Salonda yer kaplamasın diye duvara monte ettirdiğiniz televizyonunuz, bir süre sonra gözünüzü rahatsız etmeye başlarsa ya da artık klasik bir salon fikrinden sıkılmış ve yenilik arıyorsanız işte size çok yaratıcı bir fikir. Televizyon konsülünün üzerine basit bir ray sistemiyle oturtulan tabloyu istediğiniz zaman hareket ettirip tv izleyebilir, istediğiniz zaman da sanat eseri gibi kullanarak televizyonunuzu arkasına gizleyebilirsiniz...
duvara monte tv 1
duvara monte tv 2

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bu salon size mi ait eger size aitse cok sade icinde mutluluklar..

Pınar Gencal dedi ki...

salon bana ait değil ama gördüğüm an acayip bana uygun bir tarzı olduğu için dosyama ekledim.çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için, sağolun..

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

pınar süper bir dekorasyon önerisi bu! Ben birde yatak ucu içinden lcd cıkan bir ünite görmüştüm MTV'de yayınlanan bir programda o'da superdı

Blog Widget by LinkWithin