16 Şubat 2010 Salı

Sevgililer Günü Sofrasından Kareler

Bu sevgililer gününde eşimle dışarıda değil de evde ona özel, bize özel bir sofra hazırlamak istedim. Önce yeni aldığım koca yemek kitabını ortaya çıkarıp ardından kağıt kalemle, onu karşıma alıp tek tek akşam için menüyü çıkardım:)) Sonra da ilk olarak soframızı hazırlamak için kırmızı kartonları, makasları, gazlı kalemleri vs.masaya dizip gizli gizli kestim biçtim:)) Eşimin sürpriz çiçeği ise masanın bence en güzel görüntüsü oldu. Ve işte ortaya bu görüntüler çıktı...
1
2
3

9 yorum:

amati dedi ki...

Onca izdiham,yağmur,çamur ve yorucu yolculuktan sonra evimize gelip bir de saatlerce bu hazırlığı yapan eşime ne diyebilirim ki.Çok çok çok teşekkür ederim...Bu arada fotoğrafçılığı da her geçen gün daha iyiye gidiyor :)

Burcu dedi ki...

çok hoş ve her bir ayrıntıya emek verilmiş, eline sağlık

Güzide dedi ki...

harıkasınız pınar hanım .beceremdiğiniz birşey yok yok ne desem azzzzzzzzz

Pınar Gencal dedi ki...

çok teşekkür ederim burcucum:)

Güzide hanım sağolun çok kibarsınızzz

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Pınar cok hoş duruyor hakikaten !

Pınar Gencal dedi ki...

çook sağol canım, çok sevindim beğenmene:))

Selfet dedi ki...

Görüntüsüyle,yaratıcı dekorasyonuyla muhteşem bi masa..Elinize sağlık,çok güsel olmuş..Daha nice sevgi dolu günlere..

vintage peony dedi ki...

sofra düzeni güzel ama ben tabaklara bayıldım, ben de yaldızsız olanı var :)

Pınar Gencal dedi ki...

Sevgili selfet cok tesekkur ederim guzel dileklerin icin, Vintage peony;tabaklar benimde en sevdigim sade oldugu icin her konsepte uyuyor,arti klasikler hicbir zaman eskimiyor:))

Blog Widget by LinkWithin