16 Şubat 2010 Salı

Penelope Cruz Beyazlar İçinde

Her zaman gözlerin insanların aynası olduğunu düşünenlerdenim. Bir insan eğer kıskançsa, sevgisizse ve hoyrat düşünceli ise bu gözlerine sanki bir ayna gibi yansırken; içten, sıcak ve samimi insanları yine gözlerinden anlayabilirsiniz...
Penelope Cruz da benim hissettiklerime göre işte bu bahsettiğim iki yaradılış tipinden sonuncusuna yani içten ve samimi olanına giriyor. Gülümseyişinden sanki ailenizin bir üyesi hissiyatını ya da çok yakın bir dostun sıcaklığını yakalayabiliyorsunuz. İşte bu yüzden her zaman onu çok sevmişimdir... En son bu bembeyaz muhteşem zarif giysisiyle görüntülenmiş. Tek kelimeyle şahane görünüyor, siz ne dersiniz?
penelope beyaz
INFDaily.com

3 yorum:

bahar evren köksal dedi ki...

yess aynen katılıyorum sana.bence çok çok hoş bir hatun bu.beyaz elbiseside ayrı bir güzellik katmış,mayısta kardeşimin düğünü olacak.bana neler önerirsin ama beyaz arıyorum özellikle.please bana da öneride bulun

Pınar Gencal dedi ki...

Baharcım sana çok güzel bir dosya hazırlıyorum yolda, merak etme inşallah beğenirsin. Beyaz giysilerin hepsini sana özel hazırladım:))

Adsız dedi ki...

Evet çok haklısın Pınarcım Penelope Cruzun duru bir güzelliği var.ve senin hissettiklerini bende hisediyorum.Birde buna yardım severliğini eklersek ona olan sevgim iki kat artıyor

Blog Widget by LinkWithin