9 Şubat 2010 Salı

Pembe Pembe Kalbim Sende...

Kalp şekilli objelere ve aksesuarlara oldum olası bir zaafiyetim olmuştur bunu kabul ediyorum. Ki bu sebeple şu çok meşhur ''Sevgililer Günü'' için her yerde kalp görmeyi anlayışla karşılayabiliyorum:)) İşte kalp meraklıları için cıvıl cıvıl bir post... Bundan farklı yönlerde ilham alınabilir bence, mesela istediğiniz renklerde bir karton ve tahta çerçeve ile çok özel bir dekoratif obje yaratabilirsiniz. Özellikle pembe kalplere dikkat edin çok şirin görünmüyor mu?
2
1
dekor8
4
3
dekor8

2 yorum:

tuba dedi ki...

pembeyi oldum olası severimm...ahşap boyamaya olan ilgim pembe kalplerle birleştirip en kısa zamanda kapında olucaz =))))

Pınar Gencal dedi ki...

hahaha ah be tubişim artık çocukların sünnetinde ya da düğününde buluşucaz biz sanırsam:))))gel yeter ki gellllll

Blog Widget by LinkWithin