26 Şubat 2010 Cuma

Miley Cyrus Yaşından Neden Büyük Olmak İstiyor?

14-15 yaşlarındayken hep bir an önce büyüyüp topuklu ayakkabı giymek isterdim ve sanki o zaman hiç gelmeyecek gibi gelirdi bana. Şimdilerde ise zaman mı değişti ben mi değiştim ne değişti tam anlayamadım ama gerçekten çocuk kabul edilebilecek yaşlarında olan genç kızlar, büyümeyi istemekle kalmayıp hakikaten bir anda büyümeyi eyleme geçiriyorlar. 1992 doğumlu yani henüz 16 yaşında olan Miley Cyrus ise işte bu bahsettiğim büyümeyi eyleme geçirenlerden. Daha önce de burada ondan yaşına göre hiç giyinmediği hakkında bahsetmiştim. Bence şirin, hoş ve yetenekli bir kız ama giydiği hiç bir şeyin yaşını yansıtmamasıyla beraber saçından tutun, makyajına kadar, görüntüsü kendi yaşının verdiği o doğal masumlukla uyuşmuyor. Size öyle geliyor mu bilmiyorum ama bence bu görüntüsüyle en az 25 yaşında görünüyor.
,miley1
Miley2
socialitelife

5 yorum:

sedeff dedi ki...

18 yaşındaki biri için cidden abartılı bir tarz.

meltem dedi ki...

ikinci Britney Spears vakasi

Pınar Gencal dedi ki...

kesinlikle katılıyorum.Bu kadar güzel bir kızın böyle abartılı bir giyime ve makyaja ihtiyacı olmamalı bence...

mayli cyrus dedi ki...

arkadaşlar kız bildiğin edepsizin teki olmuş ... çok yazıkk. bazıları kızın hayat hikayesini bilmiyorsun diyorlar. arkadaşlar hayat hikayemiz ne olursa olsun en yeni klibiyle Wrecking Ball 'daki gibi olmak zorunda değil. öyle değilmi? benim hayatım kötü bu yüzden edepsizlik yapçam dememeliydi. bu giyimle kalmamış daha da yükselmiş arkadaşlar kısacası kız hannah montana ve eski miley sınırlarını aşmışşşş

mayli cyrus dedi ki...

arkadaşlar bu kız sapıtmış en yeni klibi Wrecking Ball mesela bu kadar edepsiz olmak zorundamıydı ? bazıları diyorki sen bu kızın hayat hikayesini bilmiyorsun. Ya kardeşim hayat hikayen neyse ne böyle mi olmak gerekiyo o zaman sen depresyona girince git öyle şeyler yap .bazıları da diyorki : artık büyüdü bunlar normal. demekki bunu söyleyen kişide bunları yapıyor büyümek xxx yapmak demek değil yani . son olarakta neden tek miley in üzerine düşüyorsun lady gaga ve rihanna da öyle diyorlar. onlar hep öyleydi. ama miley böyle değildi . insanların ondan beklentisi fazlaydı oda boşa çıkarınca herkes haliyle tepki veriyor bu tür sorularınız için cevap veriyorum SeLin Çakır bekliyorum

Blog Widget by LinkWithin