7 Şubat 2010 Pazar

Gittim, Geldim

Tam 1 haftalık aradan sonra tekrar merhaba! Kısa bir tatil yapmak için Antalya'ya gittim ve geri dönüşümden beri de inanılmaz hızlı bir tempo içine girdim. İlk olarak ''Kemal Tanca'' nın yeni sezon ürünlerine göz atmak için genel müdürlüğüne davet edildim. Yeni yaz sezonu için o bilindik Kemal Tanca çizgisinin dışına çıkılmış, çok şık, çok yeni modeller vardı...Anlattıklarına göre her sene ekipçe İtalya'ya gidip en son modelleri takip ederek yeni çizgilerle tasarlıyorlarmış. Benim özellikle beğendiğim bir kaç model vardı ki, bunların üretime geçmesini sabırsızlıkla bekliyor olacağım:)) Bu sezonun ayakkabı tüyolarını ve yeni trendleri ise daha sonra ayrı bir konu olarak ele almaya niyetliyim.
Onun dışında Desa yetkilileri tarafından 03-06 Şubat tarihlerinde Santral İstanbul'da düzenlenen İstanbul Fashion Week kapsamındaki defilelere davet edildim. Hem defileleri görüntüleme hem de yakından takip edebilme şansı olacağı için çok sevinmiştim, ancak sağlık sorunları nedeniyle gitmek nasip olamadı:)) Ama giden blogger arkadaşlarım aracılığıyla olan biten pek çok şeyi öğrenme şansımız oldu..
İşte 1 haftanın olan bitenleri bunlardı...O zaman hadi tekrar ''Yaşasın Ben''...

Hiç yorum yok:

Blog Widget by LinkWithin