14 Ocak 2010 Perşembe

Zevkinize Göre Duvar Saati Nasıl Süslenir?

Evlendikten sonra evde eksikler listesini hazırladığımda sanki en acili oymuş gibi ''mutfağımız için saati'' en üst sıraya yazmıştım:)) Daha sonra diğer ihtiyaçlarımızı da ordan alabilmek umuduyla İkea'ya gittiğimizde sade ve şirin görünen düz beyaz bu saati aldık.
28209_PE092339_S4
Fotoğraf İkea'nın web sayfasından alınmıştır.

Ardından duvarımıza asıp saate baktığımda sanki daha canlı daha neşeli bir şeyler yapılabilir gibi geldi. Geçenlerde bu saat operasyonunu bir an önce yapmalıyım diye kalkarak malzemelerimi bir araya getirdim. Ve işte ortaya bu sonuç çıktı..
1
O kadar basit bir yapımı var ki... Zaten belirli noktalardan açma klipsi olan saatin dış camını ve ardından dikkatlice akrep, yelkovanları çıkardım. Ortasındaki ana merkezine, evde daha önce sakladığım mutfağımın duvar kağıdından bir parçayı keserek kullandım. Siz hoşunuza giden bir deseni ki bu kumaştan olur, kaliteli bir dergiden kesilmiş şekil olur tamamen tercihinize kalmış . Daha sonra şekli uhuyla yapıştırdıktan sonra hoşuma giden pulları da dakika boşluklarına yapıştırdım.
3
2
Basit ama önceki haline göre ne kadar cici görünüyor değil mi:))

5 yorum:

tuba dedi ki...

çok beğendim bunu.ikea da bu saati görüp fazla sade deyip burun kıvırmıştım:)tebrik ediyorum...

joy dedi ki...

ay ne tatlı :)

bir güzel çift dedi ki...

bu yazının fotoğrafları çıkmayınca eski yazılardan birine yorum yapmış bulundum.ama bu cici saatin çok cici olduğunu yazmadan geçmem lazım :))
emeğine sağlık...sevgilerle...

çiLekLisüt dedi ki...

Kesinlikle çok cici! :)

Pınar Gencal dedi ki...

çok teşekkür ederim o sizlerin ciciliği:)

Blog Widget by LinkWithin