18 Ocak 2010 Pazartesi

Ünlü Tasarımcılardan 2010 Yılına Ait Gece Elbisesi Modelleri

Malum bahar ve yaz aylarında düğün-nişan gibi önemli günlerin daha da bir artması sebebiyle, pek çok bayan (buna ben de dahilim) ya özel dikim için ya da kafasındaki o özel abiye giysiyi bulabilmek için stres olur. Ben de Nisan'da evlenecek olan kuzenimiz için şu sıra ya özel dikim ya da istediğim hazır modeli almak konusunda kararsız kaldım. Çünkü özel dikim için her zaman bir- iki ay önceden elini çabuk tutmak gerekir...Benim gibi bu dertten muzdarip olanlar için yine kafalarında bir fikir olması amacıyla tekrar bir elbise dosyası hazırladım. Daha farklı modeller için de elbise kategorisine bakabilir ve geçen sezonun modellerini de inceleyebilirsiniz.Hergün bir miktar yayınlayacağım,bugün Hollywood yıldızlarının kırmızı halıda en çok tercih ettikleri markadan biri olan Reem Acra var. Ben beğendiklerimi tek tek ayırdım dosyama koydum... Bakalım siz hangilerini beğeneceksiniz?
Reem acra6
Reem acra5
Reem acra3
Reem acra2
Reem acra
style.com

1 yorum:

selfet dedi ki...

10.elbise muhteşem..sırt dekoltesi harika..benim olsun :)

Blog Widget by LinkWithin