7 Ocak 2010 Perşembe

Kurdeleden Taç Nasıl Yapılır?

Saç aksesuarlarına ne kadar meraklı olduğumu kim bilir kaç kere yazmışımdır buraya. Durum böyle olunca evde bir şeyler üreteyim, kullanayım dediğimde ilk ortaya çıkan fikirler bu alanda oluyor. Geçenlerde kıyafetime uygun olsun diye hemen bir çırpıda yaptığım bu pembe taç hem çok pratik hem de yapımı bir o kadar eğlenceli.
Yapımına gelince; evde bulunan kullanmadığınız düz bir tacın uç taraflarına silikon tabancasıyla kurdeleyi sarıp yapıştırıyorsunuz. Ardından elinizde ne varsa bu inci olur, renkli boncuklar olur, yine kurdeleden yaptığınız cici bir fiyonk olur, çiçek olur karar sizin. Maksat zevkinizi yansıtan en güzel ve en doğru materyali kullanmak. Ben de daha önce bijutericiden aldığım bu renkli boncukları kullandım. Ben çok sevimli buldum valla renklerini, sizce nasıl?
_D3X1147

3 yorum:

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Çok şık olmuş. Ellerine sağlık arkadaşım. Tabi insanın hayal gücünün biraz geniş olması lazım. Senin de ne kadar geniş bir hayal gücü ve zevkin olduğu yaptıklarından belli oluyor.

Sevgiler...
Özlem...

Pınar Gencal dedi ki...

çok sevindim beğenmene:))
sevgiler özlemcim

Huzur Moda dedi ki...

ımmmm. güzel olmuş bayıldım...

Blog Widget by LinkWithin